Україна має сама визначити стратегічні галузі розвитку

Економіка


Західні партнери не зацікавлені в розвитку великого та середнього бізнесу, тому що вони є конкурентами. Вони спрямовані на допомогу малому бізнесу. Вже зараз Україні необхідно підготувати плани підтримки та розвитку стратегічних галузей. Таку думку під час виступу на КМЕФ висловив бізнесмен і меценат Руслан Шостак, пише видання “Факти”.

«Післявоєнний досвід інших країн показує, що Україна повинна сама подбати про визначення стратегічних галузей для розвитку. Чому західним партнерам приєднуватися до конкурентів європейських та американських компаній? Тому вони зосередяться на допомозі малому бізнесу, а середньому. а великі повинні самі себе берегти», – сказав під час виступу Шостак.

Крім того, за його словами, вітчизняним виробникам вже зараз варто готуватися до конкурентів, які прийдуть із західних країн, адже не всі зможуть утримати бізнес. Шостак сказав, що в українського бізнесу є лише три виходи, так зване «3-П»: померти. продавати, щоб виграти

«Померти. Це означає не витримати конкуренції та звільнити місце для західних гравців. продати Це не найгірший варіант, якщо ви не відчуваєте сил боротися, але це привабливо для західних гравців. У вас біла історія в Україна, хороша репутація, налагоджені технологічні процеси – це якщо ваш бізнес не тільки високотехнологічний, затребуваний, він мало чим відрізняється від конкурентів з Америки чи Європи, але якщо ваш бізнес любить ваш споживач», – пояснив він значення.

Бізнесмен додав, що народну любов не так просто купити.

“Його треба завойовувати роками. Будувати LoveMark. Чому “Єву” люблять? Тому що разом з “Євою” українка отримала впевненість у собі, можливість бути собою і мати для цього всі ресурси. Цього року EVA Тому що кожна українка сьогодні виросла на косметиці EVA. – наголосив бізнесмен.

Він нагадав, що українським компаніям ще до війни вдалося перемогти російський і китайський бізнес в Україні.

«Історія може повторитися», – додав Шостак.



Джерело

Оцініть статтю
Додати коментар