Єврокомісія виділила 1,4 млрд євро на інноваційні проєкти у галузі водневого транспорту

Економіка


Європейська комісія затвердила державну допомогу на суму 1,4 мільярда євро з 7 країн -членів для проекту IPCEI HY2MOVE для підтримки досліджень, інновацій та широкого використання водню для заміни викопного палива при транспорті.

Окрім державного фінансування, планується залучити 3,3 мільярда євро приватних інвестицій. Відповідне повідомлення з’явилося на веб -сайті Європейської Комісії. Проект IPCEI (важливі проекти, що цікавлять Європи) HY2MOVE підготував 7 країн -членів ЄС: Естонія, Франція, Німеччина, Італія, Нідерланди, Словаччина та Іспанія.

Він передбачає:

-Зробити мобільність та транспортне застосування для інтеграції водневих технологій у транспортні засоби (автомобіль, морська та авіація). До них належать, наприклад, транспортні платформи на паливних елементах для використання в автобусах та вантажівках.

-Зроблення високоефективних паливних елементів, які використовують водень для виробництва електроенергії, достатньої для руху кораблів та локомотивів.

-Зроблення рішень для зберігання на борту наступного покоління. Літак вимагає легких, але сильних резервуарів для водню, які забезпечують безпеку та ефективність у умовах польоту.

-Зроблення технологій виробництва водню для мобільності та транспорту, зокрема для забезпечення станцій наповнення водню на водневі при тиску 99,99%, придатних для використання в паливних елементах.

За допомогою цього IPCEI 11 компаній, включаючи Airbus, BMW та Michelin, візьмуть участь у 13 інноваційних проектах для розвитку низьковуглецевих водневих технологій разом з університетами та науково -дослідними організаціями по всій Європі. Розподіл компаній у 4 областях досліджень та розробок, згаданих вище, представлений на інфографіку:

IPCEI HY2MOVE доповнює перші три IPCEIS у водневому ланцюзі, створюючи значення:

-П липня 2022 року Європейська Комісія схвалила IPCEI “Hy2Tech”, зосереджена на розробці технологій водню для кінцевих споживачів;

-Ні вересня того ж року вона погодилася на IPCEI “Hy2use”, який зосередився на використанні водню в промисловому секторі;

-П у лютому 2024 року був затверджений IPCEI “Hy2Infra”, який стосується інвестицій в інфраструктуру, не охоплених першими двома IPCEI. Hy2move, навпаки, зосереджується виключно на конкретних проблемах та завданнях, що виникають для технологій водню в галузі мобільності та транспорту.

Очікується, що проект допоможе зменшити мобільність та транспортні викиди на 90%, щоб ЄС став кліматичним до 2050 року.

Це також сприятиме цілям європейського зеленого курсу, стратегії водню ЄС та стратегії стійкої та розумної мобільності.



Джерело

Оцініть статтю
Додати коментар