Після обстрілу Росією українських глибоководних портів почали лунати думки, що ймовірне повернення до логістики початку повномасштабної війни. Йдеться про більш активне використання дунайських портів. Про це заявив директор і власник компанії TEUS Дмитро Казанін, пише Rail.insider з посиланням на Latifundist.
“Щоб оцінити такі перспективи, варто згадати, що дунайські порти мають невеликий флот. Крім того, через них можна перевозити набагато менше вантажів. Сама логістика через дунайські порти дорожча, і фактором стає перетин кордону. Крім того, вартість фрахту така ж, як і в портах Великої Одеси добре, якщо вантажопотік буде спрямований туди, оскільки його мета не тільки знищити портову інфраструктуру, а й перешкодити роботі транспортно-логістичної сфери в Україні», – сказав Дмитро Казанін.
За його словами, сьогодні порт Рені працює на 5%, а вантажопотік в Ізмаїльському порту впав на 40%. Водночас там працює імпорт. Основні вантажі – добрива, метали та руда.
“Для тих, у кого мало вантажів, ці порти можуть бути комфортними. Однак очікувати навколо них ажіотажу, еквівалентного початку 2022 року, немає підстав”, – додав директор TEUS.
Як повідомлялося раніше, партнери пропонують розробити недискримінаційний тариф на залізничні перевезення до портів Дунаю.