Дунайські порти України перебувають на межі застою

Економіка


Дунайські порти не можуть конкурувати за експортні вантажі. Якщо не вийде експортувати товари через Одесу, бізнес переорієнтується на порти ЄС, заявив представник UDP Дмитро Москаленко.

За словами Москаленка, “план порятунку Дунаю” має початися з формування концепції конкурентоспроможного логістичного ланцюга. Зокрема, він повинен включати поєднання всіх логістичних ланок: залізниці, зберігання, перевалки та флоту.

“Дунай зупиняється. Дунаю потрібен комплексний план, заснований на реаліях ринку, а не на ілюзіях, що нібито “точкові” проекти та покращення змінять загальну картину. Минулого року обсяг вантажоперевезень через дунайські порти сягнув рекордних 3,2 млн тонн Наразі не йдеться про рекорди, але ми маємо визначити мінімальний обсяг, який потрібен Дунайському кластеру, щоб зберегти той значний потенціал, який створений завдяки. зусиль держави і бізнесу на початку війни», – підкреслив експерт.

Так, для ПрАТ «УДП» цей мінімум становить 150 тис. тонн щомісяця. Це порівняно невеликий обсяг у розрізі загальноукраїнського експорту, однак його цілком реально перенаправити на Дунай, зазначив Москаленко.

Напередодні USM писав, що порт Рені працює лише на 5% своєї потужності, а вантажопотік в Ізмаїлі скоротився на 40%.



Джерело

Оцініть статтю
Додати коментар