Реклама у Facebook обійшлася партіям у мільйони доларів

Реклама у Facebook обійшлася партіям у мільйони доларів

Реклама у Facebook обійшлася партіям у мільйони доларів

У жовтні за день Facebook отримував десятки тисяч доларів

Передвиборна кампанія в соціальній мережі була особливо насиченою в останні дні перед голосуванням.

  З 5 вересня поточного року — з початку передвиборної кампанії — політсили, які беруть участь у ній, витратили на рекламу в Facebook понад 70 мільйонів гривень (2,5 мільйона доларів). Про це в п’ятницю, 23 жовтня, повідомило агентство Інтерфакс-Україна з посиланням на дані Громадянської мережі ОПОРА.   Відзначається, що рекламна кампанія в соціальній мережі була особливо насиченою в останні дні.   «Якщо порівнювати активність партій на витрачання цих ресурсів, то у вересні це було майже 30 тисяч доларів на день різними політичними силами сукупно. Уже в жовтні сума сягала 150 тисяч доларів за день», — повідомила глава правління ОПОРИ Ольга Айвазовська.   Нагадаємо, голосування на місцевих виборах в Україні намічено на неділю, 25 жовтня. А сьогодні в країні настав «день тиші», коли офіційно заборонена будь-яка агітація.   Раніше в ОПОРІ повідомили, що всенародне опитування, яке ініціював президент Володимир Зеленський у день проведення місцевих виборів, обійдеться у 103 мільйони гривень.  

Джерело

Підписуйся на наш Telegram-канал, щоб першим бути в курсі усіх новин та подій — Підписатись

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.